Welkom! Deze website maakt gebruik van cookies

Leuk dat je onze site bezoekt. Geef hier aan welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke cookies verzamelen geen persoonsgegevens. De overige cookies helpen ons de site en je bezoekerservaring te verbeteren. Ook helpen ze ons om onze producten beter bij je onder de aandacht te brengen. Ga je voor een optimaal werkende website inclusief alle voordelen? Vink dan alle vakjes aan!

BESTELPROCEDURE


BESTELPROCEDURE

BESTELPROCEDURE: UITSLUITEND VOORUIT BETALING    ( 20-10-2015 )
1:  Bestelling door mailen,  waarna U een automatische opdrachtbevestiging van de computer retour ontvangt
2:  Binnen 24 uur (m.u.v het weekend) ontvangt U een retour e-mail voorzien van een Proforma factuur nummer.                                                                                                                       
Zo niet dan is de bestelling NIET ontvangen, ondanks een wel door U ontvangen opdracht bevestiging Dus graag hier op reageren via  contact@jarnos-puch-shop.nl
3:  Bij bestellingen onder de €.10,00 goederen waarde betaalt u altijd €.2,50 kleine order kosten.  Bestellingen onder €.10,00 goederen waarde kunnen ivm bovenstaand NIET met Ideal-Sisow betaald worden. 
4:  U betaald deze Proforma factuur  ( Met opgave van het Proforma Nummer ) op de door U aangegeven wijze (of eventueel via een door ons opgegeven andere wijze)
5:  Wij ontvangen de betaling, en verzenden de goederen zo spoedig mogelijk, waarbij wij streven naar een maximale levertijd van 7 werkdagen na binnenkomst betaling. 
6:  Communicatie betreffende betalingen en verzendingen vindt dan ook slechts plaats NA deze 7 werkdagen
 7: Communicatie betreffende wijzigingen c.q annuleringen worden zoals in Art 2 vermeld binnen 24 uur beantwoord.
8:  Elke zending wordt gedaan met E-mail bericht van DPD of TNT met vermelding Track and Trace code 

 
Bestelprocedure: REMBOURSEMENT 
Deze service kunnen we door het betaal gedrag van een groot aantal zgn.klanten v.a. 17-07-08 helaas niet meer aanbieden 
Excuses aan de reguliere goed betalende klanten, maar ook hier moeten de goede dus onder de kwade lijden.