BESTELPROCEDURE
BESTELPROCEDURE: UITSLUITEND VOORUIT BETALING ( 20-02-2013 )
1: Bestelling door mailen, waarna U een automatische opdrachtbevestiging van de computer retour ontvangt
2: Binnen 24 uur (m.u.v het weekend) ontvangt U een retour e-mail voorzien van een Proforma factuur nummer.
Zo niet dan is de bestelling niet ontvangen, ondanks een wel door U ontvangen opdracht bevestiging Dus graag hier op reageren via contact@jarnos-puch-shop.nl
3: Bij bestellingen onder de €.10,00 goederen waarde betaalt u altijd €.2,50 kleine order kosten. Bestellingen onder €.10,00 goederen waarde kunnen ivm bovenstaand niet met Ideal-Sisow betaald worden.
4: U betaald deze Proforma factuur ( Met opgave van het Proforma Nummer ) op de door U aangegeven wijze (of eventueel via een door ons opgegeven andere wijze)
5: Wij ontvangen de betaling, en verzenden de goederen zo spoedig mogelijk, waarbij wij streven naar een maximale levertijd van 7 werkdagen na binnenkomst betaling.
6: Communicatie betreffende betalingen en verzendingen vindt dan ook slechts plaats NA deze 7 werkdagen
7: Communicatie betreffende wijzigingen c.q annuleringen worden zoals in Art 2 vermeld binnen 24 uur beantwoord.
8: Elke zending wordt gedaan met E-mail bericht van DPD of TNT met vermeldingTrack and Trace code
Dit gaat uiteraard niet op bij verzending per enveloppe welke op uw eigen risico per post worden verzonden
Bestelprocedure: REMBOURSEMENT
Deze service kunnen we door het betaal gedrag van een groot aantal zgn.klanten v.a. 17-07-08 helaas niet meer aanbieden
Excuses aan de reguliere goed betalende klanten, maar ook hier moeten de goede dus onder de kwade lijden.